Regulamin sklepu
Regulamin Sklepu internetowego www.japonskisprzet.pl
- Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy znajdujący się na stronie japonskisprzet.pl jest prowadzony przez MOTO-SERWIS Adrian Mączka, MAjdan-Grabina 188, 23-213 Zakrzówek NIP:7151820908 (dalej: Moto-serwis) Regulamin Sklepu jest zamieszczony na stronie internetowej japonskisprzet.pl
- Sklep internetowy znajdujący się na stronie japonskisprzet.pl stanowi platformę służącą:
- zawieraniu umów sprzedaży pomiędzy Nabywcami towarów a Moto-serwis
- Zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego Regulamin stanowi część umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Moto-serwis a Nabywcą
- Sklepem Internetowym Moto-serwis jest serwis internetowy dostępny pod adresemjaponskisprzet.pl , za pośrednictwem którego Klient może kupić Towary poprzez zawarcie umowy sprzedaży z Moto-serwis. Przez Nabywcę należy rozumieć podmiot nabywający towary od Moto-serwi sza pośrednictwem Sklepu Internetowego znajdującego się na stronie japonskisprzet.pl
- Przez Konsumenta należy rozumieć Nabywcę będącego osobą fizyczną określoną w art. 22¹ KC, dokonującą zakupu w Sklepie Internetowym znajdującym się na stronie japonskisprzet.pl w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową.
- Moto-serwis, jako Sprzedawca, jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w formach przewidzianych prawem, dokonującym w imieniu własnym i na własny rachunek obsługi produktów zamówionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego znajdującego się na stronie japonskisprzet.pl, jak również świadczący usługi poboczne związane ze sprzedażą, takie jak przeszkolenie Nabywcy w zakresie obsługi urządzeń, serwisu urządzeń.
- W przypadku zamówień składanych w Sklepie Internetowym przez Nabywców będących Konsumentami Regulamin stosuje się odpowiednio, przy czym w przypadku niezgodności jego zapisów z przepisami Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; Ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich; Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny stosuje się w miejsce zapisów Regulaminu odpowiednie przepisy w/w ustaw. Szczegółowe uprawnienia konsumentów zostały określone w dalszej części niniejszego Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin wyłącza odpowiedzialność Moto-serwis z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu, w stosunku do Nabywców produktów będących przedsiębiorcami. Ograniczenie uprawnień z tytułu rękojmi za wady nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, którzy zawierają umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Nabywca staje się właścicielem zakupionego towaru w momencie całkowitej zapłaty za ten towar.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane są przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terenie RP.
- Sklep Internetowy
- Wszystkie produkty w Sklepie Internetowym znajdującym się na stronie japonskisprzet.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
- Dostarczony asortyment może znajdować się w otwartym opakowaniu oraz nosić ślady użycia, co wynika z przeglądu przedsprzedażnego wykonanego przez Moto-serwis i nie stanowi jednocześnie podstawy dla Nabywcy do roszczeń z tytułu gwarancji bądź niezgodności towaru z umową.
- Ceny podane w Sklepie Internetowym podawane są w złotych polskich (PLN) oraz są wartością brutto (zawierają podatek VAT).
- Moto-serwis ma prawo do zmiany cen po przyjęciu zamówienia wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym i za jego zgodą.
- Informacje zawarte na stronie internetowej nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, a stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Składanie zamówień
- Zamówienia przyjmowane są tylko przez stronę internetową japonskisprzet.pl
- Warunkiem realizacji zamówienia w Sklepie Internetowym jest podanie przez Nabywcę poprawnych i rzeczywistych danych osobowych i korespondencyjnych, w tym wskazanie adresu dostawy wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.
- Wybór asortymentu następuje poprzez wybranie opcji „Dodaj do koszyka” znajdującej się przy każdej pozycji.
- Poprzez kliknięcie lewym przyciskiem myszy na ikonę przedstawiającą obrazek koszyka znajdujący się na górze strony uzyskuje się możliwość przeglądu koszyka oraz ewentualnej zmiany zamawianych ilości i rozpoczęcia procesu zamówienia.
- W celu kontynuacji procesu zamówienia należy wybrać opcję „Dalej” przechodząc jednocześnie do formularza danych do zamówienia, który należy dokładnie wypełnić, obowiązkowo uzupełniając wszystkie pola. Następnie, wybierając przycisk „Dalej”, należy przejść do kolejnego kroku.
- Przy składaniu zamówienia Klient określa rodzaj usługi świadczonej przez Moto-serwis, z wykorzystaniem Sklepu Internetowego. Może to być: zakup towaru w Sklepie Internetowym z dostawą przesyłką kurierską lub paczkomatową. Przy składaniu zamówienia Klient zobowiązany jest do potwierdzenia:
- iż wie, że złożenie zamówienia z zakupem towaru w Sklepie Internetowym wiąże się z obowiązkiem zapłaty ceny.
- W przypadku, gdy zamówiony towar nie będzie dostępny,Moto-serwis skontaktuje się z Klientem w celu ewentualnej zmiany zamówionego towaru, anulowania zamówienia lub uzgodnienia orientacyjnego czasu realizacji.
- Złożenie zamówienia towaru oznaczają akceptację zasad niniejszego regulaminu.
- Koszty dostawy zakupionego towaru w Sklepie Internetowym
- W przypadku zamówień o wartości do 200zł koszty spedycji w kwocie 15zł obciążają w całości Nabywcę.
- Realizacja zamówienia
- Do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Nabywcą a Moto-serwis dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Moto-serwis przyjęcia zamówienia uprzednio potwierdzonego przez Nabywcę.
- Nabywca ma prawo anulować zamówienie w ciągu 24 godzin od momentu złożenia przez niego potwierdzenia zamówienia. Anulacji zamówienia dokonuje się drogą mailową na adres: info@japonskisprzet.pl, wraz z podaniem numeru zamówienia.
- Orientacyjnym czasem dostawy jest czas realizacji zamówienia oraz przewidywany czas dostawy przesyłki. Przesyłki dostarcza firma kurierska Dpd. Przewidywany czas dostawy wynosi 48 godzin.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych.
- Z powodu braku towaru i konieczności sprowadzenia go, ewentualnie konieczności dokonania czynności kompletacji sprzętu czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, nie więcej jednak niż do 30 dni od dnia zawarcia umowy z nabywcą będącym konsumentem. W powyższych przypadkach Moto-serwis skontaktuje się drogą mailową z Zamawiającym w celu poinformowania go o zaistniałych okolicznościach.
- W przypadku nie dostarczenia towaru w terminie o którym mowa w pkt. 4 Nabywcy będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
- Towar jest wysyłany tylko w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
- Realizacja zamówienia następuje od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 16.00. Do czasu realizacji zamówienia nie są wliczane dni świąteczne oraz dni ustawowo wolne od pracy.
- Nabywca sprawdza przesyłkę przy odbiorze pod względem jej kompletności, braku uszkodzeń, czego dokonuje w obecności osoby dostarczającej towar. W przypadku stwierdzenia przez Nabywcę przy odbiorze uszkodzeń mechanicznych zakupionego towaru, Nabywca ma prawo do odmowy przyjęcia towaru.
- Wskazane w pkt. 7 uprawnienie nie dotyczy uszkodzeń opakowania i śladów użycia urządzenia określonych w pkt. 2.2 niniejszego Regulaminu.
- Wraz z dostarczeniem towaru Nabywcy jest doręczany paragon fiskalny. Jeżeli w momencie składania zamówienia Zamawiający oświadczył, iż żąda wystawienia faktury VAT, wówczas:
- Nabywca nie będący konsumentem, otrzymuje fakturę w formie elektronicznej, którą Moto-serwis przysyła droga korespondencji elektronicznej na adres mailowy nabywcy. Faktura jest wysyłana w formie pliku pdf. Nabywca nie będący konsumentem, ma także prawo otrzymać fakturę VAT jeśli w terminie 7 dni od daty sprzedaży złoży stosowne oświadczenie na piśmie do Moto-serwis i prześle oryginał paragonu fiskalnego na którym umieszczony został NIP Nabywcy. Żądanie umieszczenia NIPu na paragonie powinno zostać złożone w momencie składania zamówienia.
- Nabywca będący konsumentem, otrzymuje fakturę w formie elektronicznej wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody na otrzymanie faktury w takiej formie, w formularzu składanego zamówienia. W braku wyrażenia zgody, nabywca będący konsumentem otrzyma fakturę w formie papierowej. Nabywca będący konsumentem, ma także prawo otrzymać fakturę VAT jeśli w terminie 7 dni od daty sprzedaży złoży stosowne oświadczenie na piśmie do Moto-serwis i prześle oryginał paragonu fiskalnego.
- Gwarancja
- Wszystkie towary zakupione za pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się na stronie japonskisprzet.pl są objęte gwarancją Stiga Spółka z o.o.
- Szczegółowe warunki realizacji gwarancji na towar są określone w kartach gwarancyjnych
- Gwarancje są rozpatrywane i realizowane wyłącznie przez autoryzowane punkty serwisowe Echo i Shindaiwa. Adresy punktów handlowo-serwisowych znajdują się na stronie internetowej echopolska.pl i shindaiwapolska.pl
- Zwrot zakupionego towaru
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Nabywca będący Konsumentem zawierający umowę na odległość ma prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie, z zachowaniem formy dokumentowej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zamówionego towaru nabywcy będącemu konsumentem lub wskazanej przez niego osobie trzeciej. Akceptacja postanowień niniejszego regulaminu równoznaczna jest z poinformowaniem Nabywcy o prawie odstąpienia od umowy w powyżej wskazanym terminie.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a Nabywca będący Konsumentem zwolniony jest z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy Nabywca zobowiązany jest odesłać na własny koszt lub dostarczyć osobiście zwracany towar do Moto-serwis (adres: Majdan-Grabina 188,23-213 Zakrzówek) odpowiedzialnego za realizację zamówienia Moto-serwis dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności jaki został wybrany przez konsumenta, chyba, że wyrazi on zgodę na zwrot na wskazany przez niego rachunek bankowy, niezależnie od wybranej metody płatności. W tym celu nabywca zobowiązany jest do wskazania nr rachunku bankowego.
- Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
- Zwrotowi podlega poniesiony przez Nabywcę, najtańszy koszt dostawy towaru oferowanej przez Moto serwis. Koszt odesłania towaru ponosi Nabywca.
- Moto serwis zobowiązany jest do odbioru zwracanego towaru, dostarczonego do miejsca zamieszkania konsumenta, gdy ze względu na charakter towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą lub firmą spedycyjną.
- Kwota 100% ceny produktu wraz z kosztami najtańszej oferowanej przez Moto serwis dostawy towaru poniesionymi przez Nabywcę zostanie zwrócona w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak nie wcześniej niż w chwili otrzymania od konsumenta zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania na adres Moto serwis.
- Moto serwis nie przyjmuje żadnych przesyłek nadawanych przez Nabywcę za pobraniem, zawierających zamówiony u Moto serwis towar.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Postanowienia zawarte w niniejszym punkcie stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Niezgodność towaru z umową
- Reklamacje składane rozpatrywane są w trybie i na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym i ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Konsument ma prawo żądać jego naprawy lub wymiany. Moto serwis może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy
- Moto serwis odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez wymianę lub naprawę z uwagi na nadmierne koszty
- Moto serwis nie doprowadzi towaru do zgodności z umową zgodnie z art. 43d ust. 4-6 ustawy o prawach konsumenta lub niezgodność towaru z umową występuje nadal, mimo że Moto serwis podjął próbę doprowadzenia towaru do zgodności z umową; brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania doprowadzenia do zgodności towaru z umową Moto serwis nie ma możliwości doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez jego naprawę lub wymianę w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
- Konsument nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna.
- Konsument zobowiązany jest do udostępnienia towaru. Odbiór towaru niezgodnego z umową następuje przez Moto serwis na swójj koszt, po ustaleniu sposobu odbioru z konsumentem.
- Moto serwis udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni licząc od dnia jej otrzymania. Nieudzielenie odpowiedzi przez Moto serwis w terminie 14 dni na reklamacje konsumenta jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.
- Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową wobecMoto serwis nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji. Zgłoszenie żądań z udzielonej Nabywcy gwarancji odbywa się na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej.
- Postanowienia zawarte w niniejszym punkcie stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Zwrot zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego
- Klient ma prawo do nieodpłatnego zwrotu zużytego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w sklepie internetowym znajdującym się na stronie internetowej japonskisprzet.pl i będzie obejmował produkt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co sprzęt dostarczony. Zużyty sprzęt powinien być kompletny.
- W przypadku zakupu towaru w Sklepie Internetowym z dostawą przesyłką kurierską, chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić drogą mailową na adres info@japonskisprzet.pl w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty zakupu nowego urządzenia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez Moto serwis dokonanych przez Klienta zakupów – w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia.
- Pozostałe postanowienia
- Prowadzący Sklep Internetowy dokłada wszelkich starań, aby prezentowane na stronie internetowej informacje były zgodne ze stanem rzeczywistym. Ewentualne wątpliwości prosimy wyjaśniać kontaktując się pod numerem telefonu 726 181 682 lub pod adresem mailowym info@japonskisprzet.pl
- Prowadzący Sklep Internetowy zastrzega sobie możliwość zmian poszczególnych parametrów towaru. W takich przypadkach Moto serwis skontaktuje się z Nabywcą, celem poinformowania go o zmianie parametrów. Nabywca podejmie decyzję o zawarciu umowy bądź rezygnacji z zamówienia.
- Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Nabywcę zgody na postanowienia niniejszego Regulaminu oraz potwierdza fakt zapoznania się z prawem odstąpienia od umowy wynikającym z obowiązujących przepisów.
- INFORMACJA
zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (UE) 2016/679 („RODO”)
Przy użyciu niniejszej informacji („Informacja”) Administrator (zdefiniowany poniżej) chciałby poinformować Państwa o celach i metodach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz
o Państwa uprawnieniach wynikających z przepisów RODO.
1. Kim jest Administrator.
Administratorem jest Moto serwis (dalej: Moto serwis lub „Administrator”) Majdan-Grabina 188, 23-213 Zakrzówek. Nip 7151920908. Z naszym inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się pod adresem e-mail: inspektor@japonskisprzet.pl (kontakt dotyczący tylko kwestii ochrony danych osobowych )
2. Moto serwis przetwarza Państwa dane osobowe w celu:
a) zawarcia i wykonywania postanowień umowy sprzedaży zawieranymi w ramach sklepu internetowego, w tym, między innymi, do wysyłki zakupionego produktu, zarządzania pomocą techniczną, obsługi posprzedażowej oraz wykonania prawnego obowiązku, który spoczywa na Administratorze w celach rachunkowych i księgowych itp. odpowiednio na podstawie art. 6 ust. 1 lit b lub c RODO,
b) dostarczania Państwu informacji handlowych o produktach i usługach oferowanych przez Moto serwis (marketing) oraz włączenia Państwa do badań rynkowych w związku z produktami i usługami oferowanymi przez Moto serwis na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO,
c) przeglądania Strony Internetowej oraz wysyłania odpowiedzi na Państwa konkretne zgłoszenie, w tym między innymi wysyłanie Państwu technicznych informacji o produktach, zarządzanie Państwa dostępem do bazy danych mediów itp. na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO,
3. Charakter przetwarzania danych osobowych i konsekwencje odmowy.
Przetwarzanie Państwa danych osobowych stanowi w przypadku:
· pkt 1 lit a powyżej stanowi obligatoryjny element procedury zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, wobec czego odmowa podania przez Państwa danych osobowych, które mogą zostać wyraźnie określone jako obowiązkowe skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia umowy sprzedaży przez Administratora,
· pkt 1 lit c i d powyżej obowiązkowy wymóg umożliwiający zarządzanie Państwa zgłoszeniem lub pomyślne założenie konta klienta, Państwa odmowa dostarczenia takich danych osobowych, które mogą zostać wyraźnie określone jako obowiązkowe, będzie skutkować brakiem możliwości odpowiedzi na zgłoszenie przez Administratora, Jeśli nie wyrażą Państwo zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych pkt. 1 lit b, nie będziemy w stanie przekazywać Państwu informacji o specjalnych ofertach lub nowych produktach i usługach; jednak nie będzie to miało wpływu na zarządzanie przez nas Państwa innym zgłoszeniem.
4. Okres przechowywania danych.
Administrator będzie przetwarzać Państwa dane osobowe w celach podanych:
· w pkt 1 lit a powyżej jedynie przez okres konieczny dla zawarcia i realizacji umowy sprzedaży oraz wykonania wszelkich obowiązków prawnych ciążących na Administratorze
wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa unijnego lub prawa polskiego. Państwa dane osobowe podlegać będą przetwarzaniu przez Administratora przez okres odpowiadający długości okresu przedawnienia, a następnie zostaną usunięte,
· w pkt 1 lit b, c powyżej jedynie przez okres do momentu cofnięcia udzielonej przez Państwa zgody lub jedynie przez okres konieczny do umożliwienia zarządzania Państwa zgłoszeniem.
· w pkt 1 lit d powyżej jedynie przez okres, w którym będą Państwo zarejestrowanymi użytkownikami oraz wykonania wszelkich obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa unijnego lub prawa polskiego. Państwa dane osobowe będą następnie przetwarzane przez Administratora przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia, a następnie zostaną usunięte.
5. Metody przetwarzania Państwa danych osobowych.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z postanowieniami RODO, na piśmie lub w drodze elektronicznej, w celach podanych powyżej oraz przy wykorzystaniu odpowiednich metod, służących zagwarantowaniu bezpieczeństwa i poufności danych osobowych zgodnie z art. 32 RODO.
6. Jakim podmiotom Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane i kto może mieć do nich dostęp.
Administrator przekazuje Państwa dane osobowe innym podmiotom będącym uprawnionymi organami publicznymi, jednostkami lub innymi podmiotami, które mogą otrzymywać dane w celu wypełniania ciążących na nich obowiązków prawnych, a którym Administrator jest zobowiązany udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Dla celów opisanych w punkcie 2 powyżej Państwa dane osobowe będą udostępniane pracownikom, zewnętrznym konsultantom i pracownikom Moto-serwis, działającym jako osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych, wyznaczonym jako wewnętrzni pracownicy oddelegowani.
Ponadto, Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez następujące osoby trzecie:
· dostawców usług związanych z zarządzaniem systemem IT;
· dostawców usług związanych z obsługą prawna, kadrową i księgową;
· dostawców usług związanych z transportem przesyłek;
· banki i inne instytucje finansowe (w związku z zarządzaniem Państwa płatnościami);
· organy administracji publicznej;
· innych dostawców usług.
Powyższe podmioty będą działać w niektórych przypadkach jako autonomiczni administratorzy, a w niektórych przypadkach jako podmioty przetwarzające wyznaczone przez Administratora zgodnie z art. 28 RODO. Państwa dane osobowe nie będą udostępniane do wiadomości publicznej.
7. Państwa prawa jako osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych mają Państwo prawo do: wglądu, przeniesienia, sprostowania, usunięcia swoich danych osobowych lub ograniczenia ich przetwarzania, a także do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przenoszenia danych (jeżeli będzie to możliwe). W przypadku kiedy podstawą przetwarzania danych osobowych będzie Państwa zgoda, można ją wycofać w każdej chwili, tak łatwo, jak zgoda ta została udzielona. W przypadku, kiedy Państwa dane będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu (profilowaniu), o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO zostaną Państwo poproszeni o wyrażenie na to dodatkowej zgody. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Powyższe prawa mogą być wykonane po kontakcie z Administratorem przy wykorzystaniu danych kontaktowych wskazanych w punkcie 1 powyżej. Prosimy pamiętać, że możemy poprosić Państwa o weryfikację tożsamości przed przystąpieniem do wykonywania dalszych czynności na Państwa prośbę.
Jeżeli dopatrzą się Państwo naruszeń ze strony Administratora, co do bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, istnieje możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. - Pozasądowe rozwiązywanie sporów
- Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2013/11/UE z dnia 21 maja 2013 r. w przypadku zawarcia przez konsumenta umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, na terenie Unii Europejskiej, możliwe jest rozwiązywanie sporów za pośrednictwem platformy ODR: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
- Jednocześnie informujemy, że skorzystanie z alternatywnych metod rozstrzygania sporów jest dobrowolne. W przypadku nieuwzględnienia roszczeń Klienta w procesie reklamacyjnym, Moto-serwis każdorazowo poinformuje o tym, że nie wyraża zgody na pozasądowe rozstrzygnięcie sporu
